Planksteeeek

Blev planksteksbakande, (kan man säga så haha? ) i måndags. Vi var i Rasmus lägenhet och höll på och dona och det tog sin tid men blev riktigt smarrigt! :p På kvällen tittade vi alllihopa på Croodarna. Asbra och gullig animerad film.

Igår så gick jag upp skapligt tidigt och åkte ut till Jönåker. Mötte upp Annelie sen åkte vi och red. Fick se en annan sida av Karisma (hästen jag rider) som var sådär. Hon stegrade sig massor och jag har knappt sett det innan men var nästan lite skoj. Tillslut skärpte hon till sig iallafall.



Bilder från Annelie. Nu idag ska jag övningsköra och ikväll gå riskettan. Får se vad som blir av dagen. :)

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget! ;)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad vill du skriva? :)

Trackback
RSS 2.0