Glad påsk :)))

Hello, är seg som en jag vet inte vad. Var med Emily, Otto, Johan, Alex och Jesper igår. Chillade hos Emily och kollade på film och lite sånt. Vi gick och lade oss sent och det blev en rolig kväll. :) I fredags på matchen förlorade vi, men det gick väldigt bra för mig. Var en jätterolig match, synd bara att vi förlorade. På kvällen gick jag på bio med Jesper, Emma och Jonny på American pie reunion. Den var asbra! :D Tycker att ni borde se den.
Har inte blivit så mycket påskfirande den här helgen. Åt lite påskmiddag i fredags hos mamma. Gav Jesper ett påskägg med massa godis. :p Föresten så är jag överlycklig för cyklarna är funna! HSB hade tagit dom av nån anledning? :s Vi får tbx dom på tisdag, wohooo. Aldrig i livet att jag ställer cyklarna utomhus här i brandkärr mer...
Nu ska jag vara en duktig chey och städa mitt rum som ser katastrofalt ut. Kläder överallt. Ska kanske börja på mitt tal också och göra lite matte. Senare ikväll ska jag nog sova med Jesper. Imorgon ska jag kolla på laget när de kör mot Flen men Jesper och Ottilia. Det var mina planer för idag och imorgon. Hoppas ni alla haft en påskig påsk. :D

Kommentarer
Postat av: Vanessa och Isabelle

Hej!

Vilken fin blogg du har :)

Just nu har vi tävlingar fram till den 29 april på vår blogg. T.ex idag kan du vinna en Nikon COOLPIX! Coolt va? :) Var gärna med i tävlingarna!

2012-04-08 @ 13:44:09
URL: http://izahnezza.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget! ;)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du blogg?

Vad vill du skriva? :)

Trackback
RSS 2.0